מארז המתנה המושלם לאשה

amit shemesh 29 Dec 2022

מארז המתנה המושלם לאשה

לקנות מארז מתנה לאישה יכול להיות לא רק דרך להביע אהבה, הערכה, תשומת לב או  להראות לה כמה אכפת ממנה, אלא גם לעשות זאת במתנה שופעת כל טוב, מתנה הניתנת ברוחב לב.

למה לקנות מארז ולא מתנה בודדת?

ישנן מספר סיבות מדוע מארז עשוי להיות בחירה טובה יותר מאשר מתנה בודדת לאישה: 

  • מארז מאפשר מגוון רב יותר: כאשר קונים מארז יש אפשרות לכלול מגוון פריטים מגוונים שיכולים להרחיב את האפשרות לקלוע יותר לטעמה והעדפותיה של האישה. זה אומר שהיא צפויה למצוא משהו במארז שהיא באמת אוהבת, במקום רק לקבל פריט אחד שאולי אינו לטעמה.

  • מארז מצביע על מאמץ וכוונה: הרכבת מארז מתנה לאישה דורשת יותר מאמץ ומחשבה מאשר קניית מתנה בודדת. אם אנו בוחרים מגוון פריטים שאנו יודעים שהאשה תהנה מהם, אפשר להראות לה שבאמת מבינים אותה ורוצים לשמח אותה. 

  • מארז מתנה יכול להיות יותר תקציבי: תלוי מה כוללים במארז. הוא עשוי להיות משתלם יותר מקניית מתנה בודדת ויקרה, רב גוני יותר, ופרקטי יותר, בתקציב אופטימלי. לדוגמה, אפשר בתקציב ממש סביר לקנות מבחר של תכשיטי סנאפס שמתאימים באופן מיוחד להרכבת מארז מתנה לאישה כמו שרשרת בסיס, זוג בסיסי עגילים ומגוון תליונים. כך האשה תקבל מספר שרשראות ועגילים לשימושים שונים שהכל יחד יעלה כמו תכשיט בודד יקר. 

  • מארז מתנה יכול להיות מהנה יותר: כשמקבלים מארז עטוף יפה ובתשומת לב זו יכולה להיות חוויה מרגשת ומהנה יותר מאשר קבלת מתנה בודדת. זה נכון במיוחד אם המארז מכיל מגוון פריטים שהאשה יכולה לנסות ולהנות מהם.

מה כדאי שיהיה במארז מתנה לאישה?

יש הרבה דברים שניתן לכלול במארז מתנה, שיכולים לשמח כל אישה. 

  • תכשיטים בהתאמה אישית: תכשיט יפהפה בהתאמה אישית יכול להוות מתנה מתחשבת וייחודית לאישה. אפשר לקנות מארז שיכלול שרשרת בסיס של סנאפס עשויה מגולדפילד, כסף סטרלינג 925, או ציפוי זהב, ולהוסיף מגוון תליונים שניתן להצמיד לשרשרת בתיק-תק. כך למעשה מדובר במספר שרשראות כמספר התליונים, להוסיף  זוג בסיסי עגילים שחלק מהתליונים יתאימו גם להם כך שבמארז יהיו גם מספר עגילים. מארז לשימוש ורסטילי, פרקטי ויפה. 

  • פריטי ספא יוקרתיים: לאשה שאוהבת להתפנק באמבטיה חמה. זהו מארז מתנה שמורכב מפריטי ספא מרגיעים, כמו נרות ריחניים, פצצות רחצה ושמנים אתריים. זו יכולה להיות הדרך המושלמת לעזור לה להירגע. אפשר גם להרחיב את המארז ולכלול בו חלוק רחצה נעים ונעלי בית רכות להרפיה אולטימטיבית.
  • אוכל ושתייה גורמה: אם האישה היא פודי, נהנית מאוכל ומשקה גורמה, אפשר לשקול להרכיב מארז מתנה מלאה בפינוקים כמו טראפלס איכותיים, תותים מצופים שוקולד מריר, וחליטות מעניינות לתה. ואי אפשר בלי לכלול בקבוק יין או שמפניה, וכל דבר שיודעים שיהיה לה טעים ומרנין לב. 
  • מוצרי יופי וטיפוח: אפשר להכין מארז מתנה לאישה, שכולל מוצרי טיפוח ויופי. אך קצת קשה להרכיב אותו כי צריך שיהיה ידע לגבי סוג המוצרים הספיציפיים שהאשה משתמשת בהם. ובמידה ולא יודעים אז אפשר להרכיב מארז פחות אישי, שיכלול קרם לחות וקרם גוף ריחני, כלי איפור או טיפוח, כגון סט מברשות איפור או רולר לפנים.

טיפים למארז למתנה לאישה

ריכזנו כמה טיפים שיכולים לעזור להרכיב מארז מתנה מושלם לאישה: 

  • יש לברר מהו האירוע שלכבודו נותנים את מארז המתנה, על מנת להחליט על המארז המתאים. חשוב לדעת לכבוד מה קונים את המארז, האם זאת מתנת יום הולדת שאמורה להיות אישית, ובודאי מתאימה לאישה במיוחד, האם זה לכבוד אירוח חג, יום האהבה ולנטיינס או ט"ו באב אז המארז אמור להיות אינטימי יותר, וכד'.
  • יש להתאים את המארז באופן אישי - התאמה אישית של מתנה אמורה להפוךאותה למיוחדת. כדאי לכלול פריטים המתאימים לתחומי העניין וההעדפות של האישה. לדוגמה, אם היא אוהבת תכשיטים, לנסות להפתיע אותה בפריטים מיוחדים וחדשים כמו תכשיטי סנאפס; מצמידים תליון בסנאפ לשרשרת בסיס ויש תכשיט מרהיב, מחליפי תליון ושרשרת מתאימה לבגדי העבודה ועוד. אם האשה אוהבת מוצרי טיפוח המארז צריך לכלול פריטי מתאימים וכך הלאה.
  • חשוב להחליט על צורת הגשת המארז - הדרך שבה מציגים מארז מתנה לאישה יכולה להיות חשובה לא פחות מהפריטים שבתוכו. כדי שהעטיפה תהיה אסתטית, אלגנטית, יפה ומתאימה למארז, כדאי גם לשקול באיזו צורה או הזדמנות לתת את המארז. כדי שהנתינה תהיה הפתעה וחוויה בפני עצמה.
  • יש לבחור פריטים איכותיים - חשוב לבחור פריטים איכותיים למארז מתנה. איכות מורגשת וגם מראה למקבלת המתנה שאכפת ממנה ושרוצים שיהיה לה את הטוב ביותר. אם לדוגמה מחליטים לקנות תכשיטים, מומלץ לוודא שהם איכותיים ומרשימים גם יחד. לקנות שרשרת גולדפילד, שרשרת כסף סטרלינג 925 או שרשרת בציפוי זהב שנראית כמו הדבר האמיתי - תכשיטי כסף וזהב אמיתיים אך לא במחירים שווים לכל נפש. 
  • מיקס והתאמה - אנשים נוטים לחשוב שמארז מתנה לאישה הוא בעל אופי ספציפי אך לא צריך לחשוש לערבב ולהתאים סוגים שונים של אותו פריט או מכלול של פריטים במארז. לדוגמה, אפשר לכלול שרשרת בסיס של סנאפס, ולהוסיף לה כמה תליונים כך שהאשה תוכל להשתמש בשרשרת לצרכים שונים, להוסיף זוג בסיסי עגילים שיתאימו לתליונים, כך שבנוסף לשרשרת יהיו גם עגילים. ומאחר והכל במחיר סביר אפשר גם להוסיף  נרות ריחניים, בקבוק יין  ושמיכה מפנקת ונעימה. 
  • לא לשכוח לכלול פתק בכתב יד: פתק או כרטיס בכתב יד יכולים להוסיף מגע אישי למארז מתנה לאישה. כדאי להשקיע זמן ותשומת לב למה שכותבים כי זה יהיה הטאצ' שיהפוך את המארז למושלם.

הכתובת כבר רשומה במערכת

הנמכרים ביותר

שרשרת בלה סראפינה שרשרת בלה סראפינה
שרשרת בלה סראפינה
תליון סראפינה בשילוב שרשרת פנינים ארוכה יוצר מראה קלאסי שמרים כל לוק שתבחרי. מידות התליון : 2 ס״מ אורך על 2.5 ס״מ גובה. אורך השרשרת: 110 ס"מ (לא כולל התליון שמחובר אליה) כבר יש לך שרשרת "סראפינה" או תליון "בלה"? ניתן לרכוש אותם גם בנפרד: + לרכישת...
265.00 ₪
265.00 ₪
265.00 ₪
שרשרת אמה רנה שרשרת אמה רנה
שרשרת אמה רנה
השילוב בין שרשרת "אמה" העדינה ותליון "רנה" המרשים יוצרים מראה ייחודי ומלא שיק. שילוב מושלם למי שמעוניינת להבליט את הסטייל האישי שלה ולהרגיש זוהרת ובטוחה בעצמה.  אורך השרשרת:  44ס"מ (לא כולל התליון שמחובר אליה) מידות התליון: 3.5 ס״מ רוחב על 3 ס״מ גובה. כבר...
250.00 ₪
250.00 ₪
250.00 ₪
שרשרת בלה בלום שרשרת בלה בלום
שרשרת בלה בלום
סט שכולו קלאסיקה! תליון בלום בשילוב שרשרת פנינים ארוכה מעניק לך מראה רומנטי ומושלם לכל אירוע. מידות התליון : 3 ס״מ אורך על 1 ס״מ גובה. אורך השרשרת: 110 ס"מ (לא כולל התליון שמחובר אליה). כבר יש לך שרשרת "אמה" או תליון "רנה"? ניתן לרכוש אותם גם...
220.00 ₪
220.00 ₪
220.00 ₪
שרשרת בלה גלילאו שרשרת בלה גלילאו
שרשרת בלה גלילאו
תליון גלילאו בשילוב שרשרת פנינים ארוכה יוצר מראה אולטימטיבי שאפשר לשלב בלוק יומיומי וגם בלוק ערב, כשאת רוצה להרגיש וואו!  מידות התליון : 5.5 ס״מ אורך על 6.5 ס״מ גובה. אורך השרשרת: 110 ס"מ (לא כולל התליון שמחובר אליה) כבר יש לך שרשרת "בלה" או...
260.00 ₪
260.00 ₪
260.00 ₪

בחירה

this is just a warning
רישום
העגלה שלך
0 מוצרים
Snaps Israel

Before you leave...

Take 20% off your first order

20% off

Enter the code below at checkout to get 20% off your first order -

ALMOG20%

Continue Shopping